Kampania Bezpiecni 2015

Przeprowadzona jesienią kampania skupiła się przede wszystkim na bezpośrednim kontakcie z mieszkańcami Krakowa. Do wszystkich osób uzytkujących piece i zamieszkujących obszar zinwentaryzowany wystosowano zaproszenie do Tymczasowego Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego w namiocie na Placu Szczepańskim. Dodatkowo akcje promocyjną przeprowadzono z wykorzystaniem ulotek, plakatów, internetu i komunikacji miejskiej. Z akcji ambientowej nagrano także materiał video.

• akcja ambientowa

• zaproszenie dla mieszkańców

• ulotka

• Tymczasowe Biuro Obsługi Klienta na Placu Szczepańskim

• Kampanii towarzyszyła ekspozycja

• kampania banerowa w internecie

• kampania na pojazdach komunikacji miejskiej

Kampania Bezpiecni 2014

Przeprowadzona w listopadzie kampania wykorzystała wiele kanałów komunikacji, w tym w telewizję, radio, internet, outdoor i nośniki w komunikacji miejskiej. Kulminacyjnym punktem akcji były bezpośrednie spotkania z mieszkańcami Krakowa.

• TVP - spot reklamowy

• Zły piec - viral

• Ulotki

• Plakat/citylight

• Reklama w internecie

• Tymczasowe Biuro Obsługi Klienta na Małym Rynku

Artykuły i reklamy prasowe:

• Dziennik Polski, Gazeta Krakowska

• wydawnictwo Kraków.pl

• Gazeta Wyborcza

TVP – emisja spotu
Ulotki
Plakat
Roll-up
Krakowska Wystawa Ekologiczna Dni Ziemi
MPK – spoty i full-back
Festyn - Rodzinna Impreza Plenerowa organizowana przez SM na Kozłówce